Ha már megtörtént a baj, a legjobb, ha az ügyintézés a leghatékonyabb, egyben a problémakezelés emberi.

Egy káresemény és annak javítása kapcsán, az eseményen való kesergésen és esetleges egészségügyi nehézségeken túl, igen összetett folyamatot kell végig vinni, míg az autó elkészül, a biztosítási folyamat lezajlik. Mi ebben vagyunk segítségére: vevőszolgálatos kollégáink minden káreseménnyel kapcsolatos ügyintézést átvállalnak ügyfeleinktől, természetesen a pontos és hiánytalan tulajdonosi adatszolgáltatást követően.

Önálló kárfelvételi joggal rendelkezünk, e jogosultságnak köszönhetően nem kell a kirendelt szakértőre várni akár az alap, akár a pótszemle kapcsán sem. Kárszakértő kollégáink telephelyünkön teljes körben elvégzik a kárfelvételt és elkészítik annak javítási kalkulációját a javítási jogalap megkéréséhez Uniqa, Union, Allianz, Generali, Waberer biztosítók esetén.