Kiemelt adatok
- Pozíciócsoport Marketing
- Karrierszintek -
- Munkavégzés helye 1107, Budapest Mázsa tér 3-5.
- Munkavégzés jellege Teljes munkaidő
Főbb feladatok,munkák
Főbb feladatok, munkák:
• A bejövő online/telefonos új autó érdeklődők igényeinek pontos feltárása,
• online, telefonon a szervizre való előjegyzések pontosítása, rögzítése,
• az általunk nyújtott szolgáltatások minőségének felmérése, az ügyfelek meghallgatása,
• a megszerzett információk pontos CRM/szervező rendszeri rögzítése,
• a folyamat során rögzített adatok minőségi kontrollja,
• proaktív, üzletszerző feladatok integrálásával (keresztértékesítés, ügyfélszerzés) bejelentkezési rendszerünk működtetése.
Az álláshoz tartozó elvárások
• Középfokú végzettség,
• minimum 2 év tapasztalat telefonos ügyélszolgálaton,
• kiváló kommunikációs és problémamegoldó képesség,
• pontos, felelősségteljes, önálló munkavégzés.
Előnyök
• Társalgási szintű angol nyelvtudás,
• ügyfélkezelési tapasztalat értékesítési/autóipari területen,
• távértékesítésben szerzett tapasztalat.
Amit kínálunk
• Versenyképes munkabér,
• stabil vállalati háttér,
• családias hangulat, humánus vezetőség,
• színvonalas munkakörnyezet,
• teljes munkaidős alkalmazotti munkaviszony,
• vállalati Lojalitás Program,
• fejlődési lehetőség.
Jelentkezés módja
Kérjük, hogy a Jelentkezem gombra kattintva küldd el nekünk fényképes szakmai önéletrajzod bérigény megjelölésével!