Álláshirdetés borítóképe

Kontakt Center munkatárs

Kontakt Center munkatárs munkatársat keresünk

Kiemelt adatok

  • Pozíciócsoport Marketing
  • Karrierszintek -
  • Munkavégzés helye 1107, Budapest Mázsa tér 3-5.
  • Munkavégzés jellege Teljes munkaidő

Főbb feladatok,munkák

Főbb feladatok, munkák: 

•    A bejövő online/telefonos új autó érdeklődők igényeinek pontos feltárása, 

•    online, telefonon a szervizre való előjegyzések pontosítása, rögzítése, 

•    az általunk nyújtott szolgáltatások minőségének felmérése, az ügyfelek meghallgatása, 

•    a megszerzett információk pontos CRM/szervező rendszeri rögzítése, 

•    a folyamat során rögzített adatok minőségi kontrollja, 

•    proaktív, üzletszerző feladatok integrálásával (keresztértékesítés, ügyfélszerzés) bejelentkezési rendszerünk működtetése.

Az álláshoz tartozó elvárások

  Középfokú végzettség, 

•  minimum 2 év tapasztalat telefonos ügyélszolgálaton,  

•  kiváló kommunikációs és problémamegoldó képesség, 

•  pontos, felelősségteljes, önálló munkavégzés.

Előnyök

•  Társalgási szintű angol nyelvtudás,  

•  ügyfélkezelési tapasztalat értékesítési/autóipari területen, 

•  távértékesítésben szerzett tapasztalat.

Amit kínálunk

•  Versenyképes munkabér, 

•   stabil vállalati háttér, 

•  családias hangulat, humánus vezetőség, 

•  színvonalas munkakörnyezet, 

•  teljes munkaidős alkalmazotti munkaviszony, 

•  vállalati Lojalitás Program, 

•  fejlődési lehetőség.

Jelentkezés módja

Kérjük, hogy a Jelentkezem gombra kattintva küldd el nekünk fényképes szakmai önéletrajzod bérigény megjelölésével!